I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Szépséges szajkó

2020.12.15. 14:28 Holnap Kapitány

Neil Young: Beautiful Bluebird. A dal 1985-ben íródott, de csak 2007-ben jelent meg. Szövegmotívumai máshol is felbukkannak, például a korábban fordított No Wonder című számban, de a szerző kék madár köré szőtt lírai gondolatai ebben a nótában teljesednek ki igazán.


Szépséges szajkó

A minap úton voltam kis teherkocsimmal
És megpillanatottam egy kékszajkót
A színe szembeötlött a búzaföld fölött
A nyugvó nap fényében cikázott

  Szépséges szajkó, előttem száll
  Úgy érzem, hazafelé húz
  Ha ablak tudna nyílni életem egén
  Szajkómadárként hozzád szállnék én

  Ha ablak tudna nyílni életem egén
  Szajkómadárként hozzád szállnék én

Egyszer láttam én már hasonló kék varázst
Egy lány hozta, és vitte el
Ő volt szerelmem, de nem vigyáztam rá
Egy dallamban maradt közel

  Szépséges szajkó, előttem száll
  Úgy érzem, hazafelé húz
  Ha ablak tudna nyílni életem egén
  Szajkómadárként hozzád szállnék én

  Szépséges szajkó, előttem száll
  Úgy érzem, hazafelé húz
  Ha ablak tudna nyílni életem egén
  Szajkómadárként hozzád szállnék én


Eredeti szöveg
.

Erdei előadás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr9016340568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása