Roy Orbison úgy tudott teljesen szabálytalan dalokat írni, hogy azok már első meghallgatásra ismerősnek, természetesnek, maguktól értetődőnek tűntek. Eszembe jutott egy Beatles-nóta, ami nagyon hasonlóan működik. Lennon-McCartney: I'll Be Back.
A szám Lennon személyes kedvence volt. Jellemzője az eldöntetlen lebegés a dúr és moll skálák között: elején és végén is váratlan váltás történik A-dúrból a-mollba, a kísérő harmóniák is hol dúr, hol moll terc távolságban szólnak. A verze 12, a bridge 6 és fél, a középrész 9 és fél ütem, valódi refrén nincs. "Mindezek ellenére itt is, mint Lennon legszokatlanabb szerzeményei esetében oly sokszor, a végeredmény tökéletesen érvényesnek, igaznak hangzik - a szerző eddigi legmélyebb érzelmi kitárulkozása." (Ian MacDonald)
A magyar szöveg 100% átköltés, ami számomra ugyanarról szól, mint az eredeti. :)
Kedvesem
Ma még
Tiszta, felhőtlen az ég
Nézd el, kedvesem
Hamar
Támad köztünk új vihar
Nézd el, kedvesem
Dörög az ég
Kapaszkodjunk össze
Kapaszkodjunk össze
Oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh, oh
És
Ha elmúlt a mennydörgés
Kiderülhet, kedvesem
Az eső
Néha mégis jóleső
Érzem, kell nekem
Várj, el ne bújj, ha fúj a szél!
Mondd, hová szaladnál
Hisz újra éled már
A felhők közt a fény
Oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh, oh
És
Ha elmúlt a mennydörgés
Kiderülhet, kedvesem
Az eső
Néha mégis jóleső
Érzem, kell nekem
Ragyog a kék
Nincs is olyan messze
Látod, nincs is messze
Oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh, oh
Még
Tiszta, felhőtlen az ég
Nézd el, kedvesem
Így kell énekelni a három szólamot. Galeazzo Frudua a Youtube hősei közé tartozik. :)