I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Éjjel

2021.04.14. 11:43 Holnap Kapitány

2017-es City Music albumon a Dylant idéző, nyers hangot megütő Crybaby kivételnek számít -- a produkciót sokkal jobban jellemzi a nagyváros ihlette hangulatok áttetsző zenei megfogalmazása. Kevin Morby ezekben az években Los Angelesben élt, és a dél-kaliforniai metropolisz (mint tudjuk, az amerikai zene egyik fővárosa) hallhatóan befolyásolta muzsikáját. Egyformán jól sikerültek azok a számai, amelyekben elmerül a nagyvárosi nyüzsgésben -- akár magába szívva a Csendes-óceánon keresztül érkező keleti hangulatokat is, mint például az album címadó dalában --, és azok, ahol a tömegtől távolságot tartva, egyéni nézőpontjából reflektál a közvetlen emberi viszonyokra. Ezek közé tartozik a Night Time is, ami személyes kedvencem erről a nagylemezről.
    


Éjjel

Egy-két-há'-és!

Éjjel nyitva ablakom
Dal szól, nézek pislogón
Elment a kedvem

Lentről fájdalom
Kúszik hangfoszlányokon
S én belélegzem

  Hát szállj velem
  Csak rám ne szállj
  Óh, szállj velem
  Mint fénysugár a házsorok fölött

  Ha volnék te
  S volnál én
  Hogy döntenél?

Azt hiszem, hogy Lesra ült kint a lépcsőn
Azt hiszem, hogy Lesra, s én nem tudtam, mi jön
Azt hiszem, hogy Lesra ült kint egy kövön
Azt hiszem, hogy Lesra, egyes egyedül
Azt hiszem, hogy Lesra, de elröppent hamar
Azt hiszem, hogy Lesra vagy egy kismadár
Azt hiszem, hogy Lesra

Ma éjjel nyitva ablakom
Dal szól, nézek pislogón
Elment a kedvem

Ma éjjel élő fájdalom
Kúszik hangfoszlányokon
Én fellélegzem

  Hát szállj velem
  Csak rám ne szállj
  Óh, szállj velem
  Mint fénysugár a házsorok fölött

  Ha volnék te
  S volnál én
  Hogy döntenél?

  Messze elkerülnél?
  Vagy közel jönnél, átölelnél?
  Itt nem érhet baj
  ...ezt nem én mondtam

Ma éjjel nyitva ablakom
Dal szól, nézek pislogón
Sehol a kedvem

Eredeti szöveg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr6616500922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása