I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Sírsz, kisbabám

2021.04.08. 10:22 Holnap Kapitány

A most következő nóta tényleges Dylan-hatást tükröz, olyannyira, hogy a megkerülhetetlen klasszikus It Ain't Me Babe parafrázisának tűnik. Ez a huszonegyedik századi dal persze bizonyos szempontból feltűnően más mint az ősképe: visszatekintve a hatvanas évek az emberi kapcsolatok szempontjából is Aranykornak tűnik a jelenkor sivárságához képest.

Kevin Morby Crybaby c. száma már a 2017-es City Music albumról származik, amiről a következő posztban szeretnék bővebben szólni.


Sírsz, kisbabám

Sose voltam a kedvencem
Sose voltam jól látható
Csupa könny lett a két szemem
És a gond hullik mint a hó

Sose mentem az utcán át
Sose láttál bennem mást
Csak egy arcot a sok közül
Csak egy embert, ki elvegyül

Hát tessék, én elvegyültem
Magammal és a bűnömmel
Figyelem a folytatást
Sose láttál bennem mást

Csak egy arcot a sok közül
Csak egy embert, ki a padra ül
Figyelem a folytatást
Sose láttál bennem mást

Sose voltam a kedvencem
Sose voltam jól látható
Csupa könnycsepp a két szemem
És a gond hullik mint a hó

  Ugye sírsz, kisbabám
  Miért sírsz, kisbabám?
  Ugye sírsz, kisbabám
  Miért sírsz, kisbabám?

Sose mentem az utcán át
Sose láttál bennem mást
Csak egy arcot a sok közül
Csak egy embert, ki elvegyül

  Megint sírsz, kisbabám
  Miért sírsz, kisbabám?
  Megint sírsz, kisbabám
  Miért sírsz, kisbabám?

  Ugye sírsz, kisbabám
  Miért sírsz, kisbabám?
  Ugye sírsz, kisbabám
  Miért sírsz, kisbabám?


Eredeti szöveg
.

Stúdióverzió.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr2416493988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása