I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Emberpálya

2018.08.20. 20:09 Holnap Kapitány

Neil Young: Human Highway című nótája egy legendás kiadatlan album címadó dala lett volna, amit a Crosby, Stills, Nash & Young szándékozott elkészíteni, 1973 táján. A dal felvétele meg is valósult, de az egész albumot -- ami ma úgy tűnik, a szupercsapat meghatározó produkciója lehetett volna -- már nem voltak hajlandóak közösen befejezni.

Az ötlet nyilvánvalóan tetszett a szerzőnek, mert a számot később saját lemezére is felvette, illetve filmet is készített ugyanezzel a címmel. A frappáns cím, a talányos dalszöveg és a produkció szövevényes története együttesen gondoskodtak arról, hogy a Human Highway kultikus státuszban emelkedjen.

Íme, egy lehetséges magyar verzió.


Emberpálya

A vadcsapáson végigmentem
Az emberpályán eltévedtem
Hűvös forrás, frissíts engem
Mosd el azt, mit láttam én

  Mosd el azt, mit hittem én
  Hogy embertársam megkímél

A ferde házból elköltöztem
Egy DJ lányát nőül vettem
És ma nincs egy nyugodt percem
Nevem felkapta a szél

  Nevem felkapta a szél
  És embertársam nem kímél

A vadcsapáson végigmentem
Az emberpályán eltévedtem
Hűvös forrás, frissíts engem
Mosd el azt, mit láttam én

  Mosd el azt, mit hittem én
  Hogy embertársam megkímél

Eredeti szöveg (pontosabban az egyik verzió)

CSNY-koncert 1973-ban. Érdemes megnézni, sokat visszaad a Crosby, Stills, Nash & Young emberi dinamikájából.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr6914191979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása