I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Mélykék

2014.12.04. 10:18 Holnap Kapitány

Ez a 2010-es nóta mint ha csak arra született volna, hogy pár évvel később a Sráckor végefőcímében hangozhassék el. Arcade Fire: Deep Blue.

A filmzenealbum tizenhatodik, egyben utolsó száma elemi erővel mutatja be, mire képes egy dal: négy és fél percbe sűríti mindazt, amit a film csaknem három órában mesélt el.

Ehhez képest az is teljesen mellékesnek tűnik, hogy a lemez, amin megjelent, mennyi plecsnit vihetett haza.

Viszlát, Boyhood!

Mélykék

Hív
A saját helyem
A bőrömön érzem
Hogy végre kezdhetem
Az évek hagyjanak békibe'
Állok kinn a sötétbe'
A jövő nincs jelen

Én
Mikor kisfiú voltam
Tudod, nem sokat szóltam
De elcsíptem egyszer egy dallamot
Hogy nagy sztár már halott
Azt alig értettem
Rémlik, hogy énekeltem
La la, la la la la la
La la, la la, la la la la

Nézd
Elszaladtak az éveink
Feltöltöttük a képeink
A halálcsillagot kilőtték
De várd ki a végét!
Belédhasít a kétség
Hogy a reklámok csaltak

Lásd
Lásd be ma végre
Hogy hamis a térkép
Kaszparov-Mélykék, kilencvenhatban
Könnyen becsap az elméd
Királyságod szép emlék
Csak a múltból zeng, hogy
La la, la la la la la
La la, la la, la la la la

Hej!
Tedd most félre az ájfónodat!
Lassan kelnek az éji vadak
Hallod a fújtatást?
Hej!
Tedd most félre a laptopodat!
Lassan kelnek az éji vadak
Várnám a folytatást

La la, la la, la la la la
La la, la la, la la la la
La la, la la, la la la la
La la, la la, la la la la

Eredeti szöveg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr266956361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása