I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Dől a nyár

2014.07.29. 18:27 Holnap Kapitány

Úgy néz ki, a mi generációnknak is lesz "egyszer az életben" típusú mozija (már ha eddig nem lett volna). A címe Sráckor (Boyhood), Európában már bemutatták, Magyarországon pedig szeptemberben fogják. Most nem is mondanék róla sokat, két hónap múlva úgyis mindenki erről fog beszélni -- csak annyit, hogy arra gondoltam, lefordítom a filmzenét.

A hivatalos kiadványon 16 dal szerepel az elmúlt évtizedekből, legfőképpen abból az elmúlt másfélből, amelynek során a történet játszódik. Pár évtizeddel ezelőtt anyagilag elképzelhetetlen lett volna ennyi szerzeményt licencelni egy mozi számára, de azóta máshogy mérik a muzsika kilóját...

Az első dal az egyetlen, mely kifejezetten a film számára íródott. Jeff Tweedy: Summer Noon. Nem tudom, kit mennyire fog meghatni, számomra azok közé a nóták közé tartozik, amelyek "az énekeljünk valamit, hátha dal lesz belőle" iskola szerint készültek. De persze jó ideje már ez az irányzat a legnépszerűbb az alt-rock, alt-country háza táján.

 

 

Dől a nyár

Dől a nyár, és én itt vagyok
Ezt-azt elcsellózhatok
A hőség felhúz rendesen
Markában tart a kedvesem

Prérifarkas vagy oroszlán
Rózsaszín még a korosztály
A barlang szájához hívogat
Ott jön össze, aki megszakad

Én süket voltam, az meglehet
Mikor fülembe súgta, hogy nem lehet
Fejjel mentem be a kukába
De lazán néztem onnan utána

  Akit anyja táplált, az most is szív
  De közben az a jó, hogy repeshet a megtört szív
  De közben az a jó, hogy repeshet a megtört szív

(Majd egy fantasztikusan szellemes zenei kötés után ugyanez még egyszer.)

Eredeti szöveg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr746557395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása