I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Magam vagyok Brooklyn

2023.12.21. 11:17 Holnap Kapitány

Lana Del Rey-Barrie O'Neill: Brooklyn Baby.

Amikor Lana Del Rey több mint tíz évvel ezelőtt berobbant a popzenébe, azonnal korszakos tálentumnak tűnt. Az eltelt idő megerősítette az első benyomást: Del Rey sok évtized kulturális hagyományainak folytatója és formálója, egyben szószólója saját generációjának is. Zenéje dús produkciós tartalmat hordoz, előadóművészete nem korlátozódik az énekre, hanem színpadon, filmen és azon kívüli performanszokban is megjelenik: idén nyáron például egy palacsintázó pincérnőjeként szolgálta ki a vevőket.

A 2014-es Brooklyn Baby érdekessége hogy különböző kultúrkorszakokat kapcsol össze: horizontja az 1950-es évek New Yorkjától egészen a máig ível. Számos gesztust tesz a nagy elődöknek, ugyanakkor duzzad benne az Y generációs öntudat. Tematikájához hasonlóan zenei megformálása is tipikus Lana Del Rey-i: álomszerű lebegés a könnyen felismerhető rockzenei alapok fölött.



Magam vagyok Brooklyn

Ta-da-da-da-da-da-da
Ta-da-da-da-da-da-da
Da-da-da-da-da-da-da

Mondják, nem érek fel hozzád
Hogy magamat sem ismerem
Hogy miről szólt kilencszázhetven
Soha meg nem érthetem

Hát szerintem én viszlek jégre
Vagy magam vagyok az a jég
Ujjaim alól a versek
Szöknek mint a beatnemzedék

Úgy ám
Úgy ám

  A fiúmmal ma is játsszuk
  Amit Lou Reed zenélt
  A hajamban színes tollak
  Bámulj, beatnemzedék!
  A dzsessztörténet, nézd csak
  A polcomom végigért

  Magam vagyok Brooklyn
  Magam vagyok Brooklyn
  Ta-da-da-da-da-da-da
  Ta-da-da-da-da-da-da
  Pa-ta-da-da-da-da

Mondják, nem érek fel hozzád
Hogy idétlen gyerek vagyok
Rám néznek, és nem látnak mást
Csak egy színes képeslapot

Én áradok, akár a tenger
Te pislákolsz mint a parti tűz
Ellobbansz, ha elérlek
Ha felérlek
Mi engem fűt
Az másik tűz, oh-oh
Másik tűz

  A fiúmmal ma is játsszuk
  Amit Lou Reed zenélt
  A hajamban színes tollak
  Bámulj, beatnemzedék!
  A dzsessztörténet, nézd csak
  A polcomom végigért

  Magam vagyok Brooklyn
  Magam vagyok Brooklyn

Nekem is van nemzedékem
Ma is van mit elzenélnem
Ha nem tetszik, állj csak arrébb
Kicsit arrébb
Ha nem tetszik, amit hallasz
Semmi baj, de nem lesz halkabb
És kurvára nem mondom, hogy bocsánat

  A fiúmmal ma is játsszuk
  Amit Lou Reed zenélt
  A hajamban színes tollak
  Bámulj, beatnemzedék!
  A füvem talaj nélkül
  A polcomom végigért

  Magam vagyok Brooklyn
  Magam vagyok Brooklyn
  Pa-da-pa-pa, pa-de-da
  Te-de-de, da-da-ah
  Úh-úh, áh

  A fiúmmal ma is játszunk
  De a főnök én vagyok

  Én magam vagyok Brooklyn
  Magam vagyok Brooklyn

Pa-da-da-da-da-da-da
Da-da-da-da-da, édes
Ah-ta-da-da-da-da
Da-da-da-da, édes
Pa-da-da-da-da-da
Pa-pa-da-pa-da, yeah
Yeah, yeah


Eredeti szöveg.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr3218285663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása