I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Korán reggel

2022.05.31. 09:27 Holnap Kapitány

A Bee Gees nevét és muzsikáját mindenki ismeri, aki érdeklődik a popzene története iránt. A hosszú ideig létező, több stíluskorszakot befutó brit-ausztrál zenekar működésének csak a tagok sorozatos, balszerencsés halála vetett véget a kétezres években -- de addigra már rég kitörölhetetlen hatást gyakoroltak a műfajra. A magyar beat is sokat köszönhet nekik, ami alatt nem csak Zalatnay Sarolta és Andy Gibb sokszor elmesélt románcát kell érteni, hanem számok egész sorát, amelyeken jól érezhető a Bee Gees hatása.

Barry Gibb: In The Morning (avagy Morning Of My Life) című dala az 1970-es Melody c. angol film főcímébében is elhangzott, így lett ismert világszerte. Mindenekelőtt Japánban, ahol a lassan kibontakozó, ám végül harsány diadalt arató kamaszlázadás romantikus története óriási népszerűségre tett szert.

Én a japánokkal vagyok.


Korán reggel

Korán reggel, mikor búcsúzik a Hold
Ott találhatsz, ahol szívem szárnyat old
Szivárványos párafelhők
Dermedt tócsák, hűvős erdők
Korán reggel
Reggel ébred életem

Déli órák fényes rejtekén
Óceánok mélyén várlak én
Kastélyt rakunk színes kagylókból
Más nem érti, és ez így van jól
Korán reggel
Reggel ébred életem
Reggel ébred életem

  Reggel ébred életem
  A nagymutató tyúklépésben jár
  Kérlek, várj türelmesen!
  Hisz' még az egész nap előtted áll

Ha jő az este, véled a Holdra költözök
Messze fent a plafon sarkában
A ruhássszekrény fölött
Ketten várjuk a napfelkeltét
Áthintázzuk ezt az estét
Álmos lettem...

  Reggel ébred életem
  Reggel ébred életem
  Korán reggel
  Korán reggel
  Korán reggel

Eredeti szöveg

Élőben, 1997-ben.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr8817844605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása