I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Elveszett jelzés

2021.12.31. 08:00 Holnap Kapitány

A blog hagyományai szerint ilyenkor boldog új évet szoktam kívánni. Így volt ez tavaly, tavalyelőtt és azelőtt is. Azt szeretném, ha 2022-ben is a legjobbakban lenne része minden Nyájas Olvasónak (és Hallgatónak) -- de azért egy pillanatra talán érdemes számot vetni azzal, hogy a mögöttünk hagyott korrupt és kaotikus két esztendőből vajon miféle közeljövő következhet. És persze egyáltalán nem csak Magyarországon. 

Ezért aztán egy teljes albumhoz szeretnék fordulni. 2007-es Magic című nagylemezén Bruce Springsteen 57 éves fejjel vállalkozott arra, hogy rock-and-rollba öntse a kiábrándultság (vagy kevésbé pesszimista megfogalmazással: a tapasztalás) újabb dalait, és így adjon erőt mindazoknak, akik továbbra sem óhajtják feladni a szabadságot és szerelmet, bármivé torzuljon körülöttük a világ.

Kezdve rögtön az első dallal: a Radio Nowhere-rel, ezzel a kétségbeesett kiáltással, amiben egy seholsincs rádióadó keresi az utcán tántorgó, félholt hallgatóit.


Elveszett jelzés

Az utcán ért a hajnal
És megcsapott a furcsa zaj
Egy műhold szórta széjjel
Feloszlott a magányos éjjel

  Ez egy elveszett jelzés
  Él-e valaki, aki fogja még?
  Ez egy elveszett jelzés
  Él-e valaki, aki felfogja még?

Én félholtan pörögtem
És mindent eldöntöttek fölöttem
Barlang mélyén laktam
A szájánál tüzet raktam

  Ez egy elveszett jelzés
  Él-e valaki, aki fogja még?
  Ez egy elveszett jelzés
  Él-e valaki, aki felfogja még?
  Él-e valaki, aki felfogja még?

  Mindig kell egy újabb ütem
  Mindig kell egy újabb ütem
  Mindig kell egy újabb ütem
  Mindig kell egy újabb ütem

Ezer gitár sírjon
Dübörgöjön a dob
És nyelveken szóljon
Millió torok

  Ez egy elveszett jelzés
  Él-e valaki, aki fogja még?
  Ez egy elveszett jelzés
  Él-e valaki, aki felfogja még?
  Él-e valaki, aki felfogja még?

Körülöttem köd honol
Vonat zúg a távolból
Végtelen a pusztaság
Hogy juthatnék tehozzád?

  Ez egy elveszett jelzés
  Él-e valaki, aki fogja még?
  Ez egy elveszett jelzés
  Él-e valaki, aki felfogja még?
  Él-e valaki, aki felfogja még?

  Mindig kell egy újabb ütem
  Mindig kell egy újabb ütem
  Kellesz, mint egy újabb ütem
  Kellesz, mint egy újabb ütem
  Kellesz, mint egy újabb ütem
  Kellesz, mint egy újabb ütem
  Kellesz, mint egy újabb ütem


Eredeti szöveg 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr4916795864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása