I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

A bohóc, a csavargó és az artista

2021.02.03. 12:17 Holnap Kapitány

Kevin Morby 2014-ben adta ki második albumát, kevesebb mint egy évvel debütálása után. Az, hogy a Still Life ilyen rövid időbeli különbséggel láthatott napvilágot, többek között a "rootsy" produkciónak köszönhető. A folk-blues sémákra épülő, néha a vázlat szintjéig leegyszerűsített, mégis szívet melengető megszólalás tökéletesen ellenpontozza a számok súlyos szövegtartalmát.

A nagylemez számai erős összefüggésben állnak egymással, lényegében dalciklust alkotnak. Ezért erről az albumról négy dalt is le szeretnék fordítani. A számok egytől egyig a párkapcsolat lehetőségei és gyötrelmei körül forognak. Vajon feloldhatók-e a legmélyebb konfliktusok?

Az első szám igazán sűrű és szimbolikus. Morby: The Jester, The Tramp & The Acrobat


 

A bohóc, a csavargó és az artista

A bohóc
A bohóc
A bohóc
A bohóc
A régi nóta szól
A régi szél zenél
Közel már a halál
Vagy nem is élek én
Két erős kéz ragad
Két erős kéz emel
Nézd csak, hogy nevetnek
Az arcok ma éjjel

  Csak annyit kértem
  Hogy nyugalmam legyen
  És te mit rendeztél?
  Egy fesztivált nekem
  Két kezed felemel
  És szépen kisminkel

A csavargó
A csavargó
A csavargó
A csavargó
A régi nóta szól
A régi szél zenél
Ez már a zuhanás
Ez hullócsillagfény
Két erős kéz ragad
Anyám táncolt mindig
Tőle tanultam meg
Neked több se kellett

  Csak annyit kértem
  Hogy otthonom legyen
  És te mit rendeztél?
  Hajótörést velem
  Sós víz a tüdőmben
  Ha kiáltok, végem

Az artista
Óh, az artista!

Szólíts meg már
Suttogva, ordítva
Sehol egy fénysugár
Csak most veszem észre
Hogy elment az eszem
És te is messze jársz

  Csak annyit kértem
  Hogy talajt adj nekem
  És te mit rendeztél
  A tágas égben fenn?

Eredeti szöveg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr9216414460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása