I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Ez most neked szól

2016.01.19. 09:02 Holnap Kapitány

Glenn Frey (1948. november 6 - 2016. január 18.): You Are Not Alone.
 


Ez most neked szól

Hagyd csak el a bánatot, a gondot
Hagyd csak el a keserves magányt
Felejtsd el a feléd kúszó árnyat
Nézz körül, a fényben állsz

Tudom, hogy néha nem megy semmi
Néha minden úgy marad
Néha nincs melletted senki
De tudd meg, többé nem vagy egymagad

  Ez most neked szól
  Ez neked szól

Én sem hittem el, hogy vár az élet
Én sem hittem el, hogy rám nevetsz
Én sem hittem el, hogy neked mondom
Örökké barátod leszek

  Ez most neked szól
  Ez neked szól

Eredeti szöveg.

Glenn Frey további dalai.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr628285028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása