I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Döngetem

2014.05.07. 14:45 Holnap Kapitány

"Nyilvánvaló a szándék, tehát rejtse titkos kód" - írta Müller Péter Sziámi egykoron. A mellékelt ábra pedig: Peter Gabriel: Sledgehammer. 1986-ból, túl a Genesisen, az MTV-univerzum és a népszerűség csúcsán. 


 

Döngetem

Megy a - megy a gőzös
Csak fektesd le a sínt
Megy a - megy a repülő, az égen
Ha a kék szín rákacsint

  Nekem kéne szólnod
  Én megoldom simán

Nagy a - nagy a medve
Éjjelente száll a Hold felett
Megy a - megy a dodzsem, belédmegy
És kell még egy menet

  Ugye érzed, hogy döngetem?
  Ugye ez jó neked?
  Tudod, döngetnék veled
  Velem ilyen egyszerű ez

Gyümölcs vagy a kertben
Én meg körbedongalak
Gyümölcs vagy a számban
És a nyelvem csupa ragacs

  Ugye érzed, hogy döngetem?
  Ugye ez jó neked?
  Te csak hagyd, én döngetem
  Lazíts, ennyi kell csak
  Érzed, hogy döngetem?
  Érzed, hogy egyre jobb lesz?

  Dön-dön-dön-döngetem
 
Na gyerünk!

Tiszta vagyok
Friss a hús
Finom az illat
És feléd húz - és énrám húz
Mert van valamid
És van valamim
Valamid és valamim

Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, van valamid
Kapsz valamit!
Szétszedjelek?
Szedd össze magad!
Szedd, szedd, szedd
Szedd, szedd, szedd össze, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
Taszít ez a ritmus
Taszít ez a ritmus
Szétszedjelek?
Szedd, szedd, szedd össze, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
Taszít ez a ritmus
Taszít ez a ritmus
Te kellesz nekem
Friss a hús

Erdeti szöveg. Mondjuk, csak úgy nagyjából, mert a végét különösen nehéz hangról-hangra lekottázni. Az ember elveszti a kontrollt, mint tudjuk. De hát éppen ezért csináljuk az egészet... :)

Gabriel tegnap itt volt Budapesten, hát persze.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr345452294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása