I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Fakul a kép (de nem eladó)

2013.11.14. 23:13 Holnap Kapitány

A "one-hit-wonder" zenekarokban van valami egészen különleges: egy röpke pillanat erejéig úgy tudtak a helyükön lenni az univerzumban, mint senki más. Mark Connell 1993-as dala, a '74-'75 az amerikai Délről érkezett, de Európában futott be nagy karriert: nekem úgy tűnik, mint ha az MTV-ben éjjel és napppal csak ezt játszották volna annak idején. Igaz, a klipje valóban elbűvölő.

 

Fakul a kép (de nem eladó)

Mennyi emlék
Csepereg, mint az eső
Pára száll
Csupa emlék

Az a pár szó
Megered, mint az a sűrű eső
Nem is oly rég

  Amikor azt mondtam neked
  Amit azóta egyre bánok
  Fakul a kép
  De nem eladó

Szólni kéne
Lepereg lassan a múló idő
Még szólni kéne

Kísér két szép szemed

Amit láttam, el nem múlik
Kísér két szép szemed
Sűrű pillák

  Amikor azt mondtam neked
  Amit azóta egyre bánok
  Fakul a kép
  De nem eladó

  Ha az a régi pára száll
  Veled is játszanak a fények
  Fakul a kép
  De nem eladó

Mennyi emlék
Csepereg, mint az eső
Pára száll
Csupa emlék

Kísér két szép szemed
Amit láttam, el nem múlik
Kísér két szép szemed
Sűrű pillák

  Amikor azt mondtam neked
  Amit azóta egyre bánok
  Fakul a kép
  De nem eladó

  Ha az a régi pára száll
  Veled is játszanak a fények
  Fakul a kép
  De nem eladó

  Amikor azt mondtam neked
  Amit azóta egyre bánok
  Fakul a kép
  De nem eladó...

Eredeti szöveg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr205634709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

estrella_ 2013.11.15. 12:53:23

"nekem úgy tűnik, mint ha az MTV-ben éjjel és napppal csak ezt játszották volna annak idején" - basszus, ez annyira így van, hogy most, amikor megláttam a szám címét, először nem is tudtam mi ez, de amint kimondtam, hogy seventy four-seventy five gyakorlatilag hibátlanul végigénekeltem magamban a szöveget, pedig utoljára tényleg 93-ban hallottam. :D
süti beállítások módosítása