I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Az út

2013.04.08. 12:18 Holnap Kapitány

Frank Turner: The Road.

Az 1981-es születésű Frank Turner szorgalmasan járogatott az Eton College-ba, de már ott is osztálytársait köpködte a színpadról. Az évfolyam többségéből azóta miniszteri tanácsos lett; talán csak ketten maradtak közülük eredeti foglalkozásuknál: a folk-punkzenész Turner, illetve a leköpködöttek sorait gyarapító Vilmos herceg, aki azóta is trónörökös.

Az út

  Napkelet, napkelet
  Az út továbbvezet
  Napnyugat, napnyugat
  Én szedem lábamat
  Északon, északon
  Eltűnik nyomom
  Déli táj, déli táj
  Az időm már lejár

Félős gyerek voltam, engem szorított a ház
Ajtók mögött éltem, és csak mardosott a láz
Volt egy kisbőröndöm, benne nadrág és cipő
De ezt jól eldugtam mindig
És csak most került elő

Átszeltem azóta én már tengert és folyót
És asztal alá ittam néhány kedves csavargót
Homokvihar csapott rám, és gúnyám csak a gúny
Hát megértettem lassan
Hogy az út a sarkantyúm

  Napkelet, napkelet...

Öreg voltam én is, de az most már múlt idő
Nem érdekel semmi, míg az élet szembejő
Átjátszottam ezer meg ezeregy éjszakát
Most nagy levegőt veszek
Innen dobbantok tovább

  Napkelet, napkelet...

Szóval szállj nyeregbe bátran, és fogd vágtára a lovad
Mert elszáguld az élet, és egy szép nap halott vagy
A szívedet, a szívedet, kérlek, meg ne csald
Ha kellenek a válaszok, fogadd el, mi hajt
És öleld meg a bajt

  Napkelet, napkelet...

Bármerre lépek, enyém a láthatár
Enyém a láthatár, a láthatár, mi vár
Bármerre lépek, enyém a láthatár
Enyém a láthatár, a láthatár, mi vár

Eredeti szöveg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr495210427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása