I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Álmomban ébredő hölgy

2022.11.12. 15:38 Holnap Kapitány

Kitaro-Jon Anderson: Lady Of Dreams.

A new age muzsika japán mesterének és Yes szólóénekesének váratlan kooprodukciója fiatal felnőttkorom egyik lehengerlő zenei élménye volt. Ezt a bombasztikus, túlfűtött dalt, amiben valódi pszichés élmények munkálkodnak -- és ezek által lesz megkülönböztethető popgiccstől --, a napokban egy szó szerint lázas éjszaka közepén fordítottam le, egyetlen újrahallgatás alatt, sorról sorra száguldva előre a szövegben.


Álmomban ébredő hölgy

Őrizz meg engem
A szívednek rejtekén
Szerelmünk el sose áruld!

Én rólad álmodom
Itt vagy az ágyamon
Meztelen lelked kitárul

Álmomban ébredő hölgy
Ajkáról varázs
Szólítja lelked

Álmomban ébredő hölgy
Gyere hát!
Szívemben húrokat pengetsz

Őrizz meg engem
Az álmodnak rejtekén
Szerelmünk el sose áruld!

Én rólad álmodom
Ölellek ágyamon
Meztelen lelkem kitárul

Álmomban ébredő hölgy
Ajkáról varázs
Csókolja lelked

Álmomban ébredő hölgy
Gyere hát!
Szívemben húrokat pengetsz

  Úgy sejtem én
  Hogy a szerelmedet
  Bolond fejjel
  Tudom megkapni csak

  Szép szemed
  Megvakít engem
  Álmomban ragyog

  Szép szemed
  Megvakít engem
  Álmomban ragyog

Őrizz meg engem
A szívednek rejtekén
Szerelmünk el sose áruld!

Őrizz meg, őrizz engem tovább
Könnyeim áztatják az éjszakát
Ha álmomban szemed
Nem rám ragyog 

  Már csak vágyaimban élek én
  Te titkok közt lebegsz
  Az álmom ködén

  Mindenem vagy
  Álmomban ébredő hölgy

  Mindenem vagy
  Álmomban ébredő hölgy

Őrizz meg engem
A szívednek rejtekén
Szerelmünk el sose áruld!

Én rólad álmodom
Itt vagy az ágyamon
Meztelen lelked kitárul

Álmomban ébredő hölgy
Ajkáról varázs
Csókolja lelked

Álmomban ébredő hölgy
Gyere hát!
Szívemben húrokat pengetsz

  Úgy sejtem én
  Hogy a szerelmedet
  Bolond fejjel
  Tudom megkapni csak

  Szép szemed
  Megvakít engem
  Álmomban ragyog

  Szép szemed
  Megvakít engem
  Álmomban ragyog

Eredeti szöveg.

Egy olyan verzió, amihez nem tartozik klip, viszont megvan az utolsó pár másodperce is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr6617976842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása