I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Vér folyik

2021.02.09. 13:03 Holnap Kapitány

Az album fokról-fokra hatol le a kapcsolati konfliktus legmélyére, ahová végül ezzel a számmal érkezünk meg. Kevin Morby: Bloodsucker.

A zenei kíséret alig valamivel több mint Morby folyamatosan zengő akkordbontása, amit itt-ott egy másik elektronikus gitár és egy elnyújtott szájharmonika színez. Voltaképpen csak aláfestik a megrendítő szövegsorokat.
  


Vér folyik

Tenni próbálok, hogy ne fájjon nagyon
A kés a kezemben, s a vér a házfalon
Tenni próbálok, hogy megnyugodjak én
Tennék érte, de mindhiába

Tenni próbálok, hogy megköthessem én
A békét magammal, a harcunk mezején
Tenni próbálok, de sokat az sem ér
Mert a vér sárba hull
Mert a vér sárba hull

Tenni próbálok, hogy ne fájjon nekem
Hogy itt vagy mellettem, és mégsem vagy velem
A világ végén jársz, míg a szomszéd széken ülsz
Minden nap megkerülsz
Egyszer tán megkerülsz

És a vérem folyik
És a vérem folyik, óh
És a vérem folyik

Van egy hely, valahol mélyen legbelül
Az ember odaér, ha messze menekül
Hol anyám vár, és két karjába zár
Elbújtam, senki nem bánt
Elbújtam, rám nem találsz

Tenni próbálok, hogy tovább ne fájjon
A kés a kezemben, s a vér a kőpadlón
Békét kötnék végre saját magammal
Erről szól minden dal
Erről szól minden dal

És a vérem folyik
És a vérem folyik, óh
És a vérem folyik
A vér folyik
A vér folyik

Eredeti szöveg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr7616421232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása