I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Tiéd

2019.05.31. 17:18 Holnap Kapitány

Lennon-McCartney: I Will. McCartney dala, ami nagyrészt az indiai ásramban készült, egyszerre mutatja be Paul dalszerzői őstehetségét, valamint hajlandóságát arra, hogy ne sokat foglalkozzék a szöveg összefüggéseivel.

Persze, mint minden csacska dalszöveget, ezt is szórakoztató volt magyarra fordítani. Remélem, dúdolni is az lesz. :)

Tiéd

Az éveim csak telnek
Én várlak egyre még
Nem tudom, hogy merre járhatsz
De  szívem csak tiéd

És néha szinte látom
Az utcán szembejössz
Egy pillanat, és el is tűntél
Az emberek között

  Tied a szívem, tied egészen
  Tied az életem
  Tied a házam, és a kertem
  De nem vagy itt velem

Ha egyszer rádtalálok
Az ég is felragyog
Drága hangod szinte hallom
Mondd, hogy nem kell majd csalódnom
Minden  úgy lesz, ahogy megálmodtam
Veled leszek tiéd
Tiéd

Eredeti szöveg.

Bródy János: Tudom, hogy itt élsz -- ugyanaz a dal, szerényebb melódiával ámde értelmes szöveggel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr2714872548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása