I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Kell nekem

2015.04.01. 17:26 Holnap Kapitány

Az előző daltól már csak egy ugrás a Beatles legutolsó felvétele, a parttalan önzés keserű emlékműve George Harrisontól: I Me Mine.

1970 januárja volt az utolsó alkalom, hogy a zenekar négy tagja együtt tartózkodott az Abbey Road-i stúdióban, ekkor vették fel Harrison számát. A zenekar erejéből mindössze 1 perc 30 másodpercre futotta; a végleges verziót Phil Spector úgy alakította ki, hogy egyszerűen megduplázta a felvétel jelentős részét.

 

Kell nekem

Felkel a Nap
Kell nekem, kell nekem, kell nekem
Felkel a Hold
Kell nekem, kell nekem, kell nekem

  Révülten mondogasd, úgy is, ha fojtogat
  Ne pihenj fél percre sem
  Felkel a Nap, kell nekem

  Úgy kell nekem, úgy kell nekem
  Úgy kell nekem, úgy kell nekem

Nézd, mennyi gyöngy
Kell nekem, kell nekem, kell nekem
És mennyi könny
Kell nekem, kell nekem, kell nekem

  Elcsépelt hangszered elszántad pengeted
  Sétálsz a sörtengeren
  Felkel a Nap, kell nekem

  Úgy kell nekem, úgy kell nekem
  Úgy kell nekem, úgy kell nekem

Nézd, mennyi gyöngy
Kell nekem, kell nekem, kell nekem
És mennyi könny
Kell nekem, kell nekem, kell nekem

  Elcsépelt hangszered elszántad pengeted
  Sétálsz a sörtengeren
  Felkel a Nap, kell nekem

Eredeti szöveg.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr167326322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása