I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Aki régen volt

2014.11.18. 10:18 Holnap Kapitány

Tartok tőle, hogy kissé sok lesz a szakítás ebben a moziban. Gotye: Somebody I Used To Know.

Ez a ravasz kis nóta az egyik legfrissebb és legsikeresebb a Boyhood soundtrackjében. 2011-ben adta ki a hangminta-barkácsmester szerző, és azonnal elkészült hozzá az ikonikus videóklip is. A produkció tarolt: 2013-ban megnyerte az Év felvétele Grammy-díjat, a benne szereplő énekesnőt, Kimbrát pedig egy csapásra világsztárrá tette. 

Aki régen volt

Néha eszembe jut az, hogy együtt voltunk
És a boldogságtól majdnem meghaltál
Nekem több se kell, én azt hittem
És közben magam furán éreztem
De a szerelemtől szenvedni is szoktunk

Az is megesik, hogy szokás lesz a bánat
A végén semmi sincs, és semmi nem érdekel
Mikor felfogtam, hogy elmennék
Azt mondtad, hogy legyünk jóban még
De nekem jól esett, hogy nincs már semmi dolgunk

  De most azt mondom, a francba is!
  Minek játszod el, hogy nem is volt hozzám közöd?
  Már nem baj az, ha nem szeretsz!
  De az rosszul esik, hogyha megszívatsz
  Tudod, azért mégis van egy szint!
  Nehogy már az öcséd vegye fel a régi számod!
  Nekem nem kell, ami már elmúlt
  Nekem csak az vagy, aki régen volt
  Nekem csak az vagy, aki régen volt
  Nekem csak az vagy, aki régen volt

Néha eszembe jut, hogy velem mennyiszer kicsesztél
És szépen kihoztad, hogy mindig én vagyok a hibás
Nekem ez már rég nem kell
Nem gondolkozom a fejeddel
Azt mondtad, hogy már elmúlt
És lesz nem gond, ha le kell szállnod arról, aki régen volt!

  De most azt mondom, a francba is!
  Minek játszod el, hogy nem is volt hozzám közöd?
  Már nem baj az, ha nem szeretsz!
  De az rosszul esik, hogyha megszívatsz
  Tudod, azért mégis van egy szint!
  Nehogy már az öcséd vegye fel a régi számod!
  Nekem nem kell, ami már elmúlt
  Nekem csak az vagy, aki régen volt
  Nekem csak az vagy, aki régen volt
  Nekem csak az vagy, aki régen volt

Csak az vagy
Aki régen volt
Csak az vagy
Nekem csak az vagy, aki régen volt

Csak az vagy
Aki régen volt

Eredeti szöveg.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr726912257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingeborg · http://ingeborg.blog.hu 2014.11.19. 18:34:36

Elhatároztad, hogy addig nem nézed meg a filmet, amíg le nem fordítottál belőle minden dalt :-)? Vagy csak egyszerűen nincs időd megnézni?

Holnap Kapitány · http://iloveyouso.blog.hu 2014.11.21. 13:52:54

@Ingeborg: egyszerűen csak mindig van jobb dolgom, én nagy léleknyugalommal úgy gondolom, ráérek. Az Esőemberrel is már huszonöt éve várok... ;)
süti beállítások módosítása