I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Egy nap is elég

2020.03.05. 15:30 Holnap Kapitány

Joe Walsh: One Day At A Time. Walsh leginkább az Eagles szólógitárosaként ismert (ebben a szerepében neki köszönhetjük a rockzene egyik legismertebb gitárdallamát is), de gazdag szólópályát mondhat magáénak a zenekar előtti időkből és azóta is. Ez a dala 2012-ben jelent meg, bár korábban íródott: a szerző-előadó azt ünnepelte vele, hogy húsz év függés után sikerült lejönnie a vodkáról és a kokainról.

A muzsika mellett a dalszöveget is nagyon szeretem. A világos, humoros, önreflektív gondolatok tükrözik a mély és személyes változást, amin Walsh átment. 

Isten éltesse őt -- és mindenki mást is, aki megküzd a függéseivel!


Egy nap is elég

Én mindig elsőnek értem oda az esti bulihelyre
Éééés... utolsónak hagytam ott a romokat
Egy pár sör volt a legelején
Aztán meg már mit tudom én
A szakadék felé vágtatott velem a vonat

Sok idő telt el, amíg ki tudtam mondani, hogy baj van
De hogy mitől lesz jobb, azt akkor nem is sejtettem még
A padlóról kiáltottam fel
Döntöttem, változtatnom kell
De nem kell, hogy évekre szóljon, egy nap is elég

  Oh yeah, egy nap is elég
  Oh yeah, egy nap is elég

  Oh yeah, egy nap is elég
  Oh yeah, egy nap is elég

És ki tudtam mondani, hogy magamat vittem a bajba
És hazugság volna, hogyha mást hibáztatnék
Lekopott a társaság, és
Mégis élek, ez ám a meglepetés!
És nem döntök évekről már, mert egy nap is elég

Hülye voltam, vak és süket
De jól vigyáztak rám odafent
És már mindennap úgy döntök én, hogy egy nap is elég

Eredeti szöveg.

Az Eagles 2005-ös 1st Official Farewell Tourján.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr9215504960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása