I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Palackpostát küldtem

2012.09.27. 16:02 Holnap Kapitány

Sting: Message In A Bottle. A Police első listavezető dala, 1979-ből. Sok újhullámos nótákhoz hasonlóan máig sem veszített frissességéből. Ugyanez a videoklipben megcsodálható fellépőruhákról már kevésbé mondható el.

Palackpostát küldtem

Hajótörött lettem, vagy a sziget vagyok, oh
Egyes-egyedül múlnak a napok, oh
Ennyi magány ki sem bírható
Mentsetek meg engem!
Ez oly iszonytató

  SOS! Talán valaki hall
  SOS! Talán valaki hall
  Remélem, eljut hozzá
  Remélem, eljut hozzá
  Remélem, eljut hozzá
  
  Palackpostát küldtem, yeah
  Palackpostát küldtem, yeah

Eltelt egy év, válasz sehol
Előre tudhattam volna
Csak a remény tart még egyben
De amit a szeretet beforraszt
A szerelem szétúzza

  SOS! Talán valaki hall...
  Palackpostát küldtem, yeah...

Ma reggel a parton nagy meglepetés ért
Százmilliárd palack hevert szerteszét
Hát nem egyedül én vagyok egyedül
Százmilliárd hajótörött várja, hogy megkerül

  SOS! Talán valaki hall...
  Palackpostát küldtem, yeaah...

Most indul az SOS
Most indul az SOS
Most indul az SOS

Eredeti szöveg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr44806620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása