I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Hazafelé ballagnék

2022.03.09. 10:50 Holnap Kapitány

Bruce Springsteen: Long Walk Home. A Főnök lassan a célegyenesbe fordul a Magic albumon, de nem fogy ki a szuszból. Éppen ellenkezőleg: újabb hatalmas nóta következik, egy elveszett városról, ami valahol Amerikában bújik meg - de persze lehetne bárhol máshol is a világban. Vagy éppen a lelkünkben. És ez ad okot bizakodásra a keserűségben: amíg emlékezünk, addig talán van hová hazatalálnunk.


Hazafelé ballagnék

Tegnap éjjel kopogtam nálad
Beszéljük meg, mi történt!
Te valamit a kezembe nyomtál, és eltűntél

Olyan mélyzöld volt a nyári illat
Fölöttem a csillagos ég
A völgyben lent feküdt a város, ott éltem rég

  Én hazafelé ballagnék
  Jaj, ne várj többet, kicsi szívem!
  Hazafelé ballagnék
  Ballagnék

Ismerős a sarki kisbolt
A fodrászüzlet megvan még
Köszönni is megpróbálnék
Ha egy tekintetet elkapnék

A hősök emlékműve a dombon
Valakire csendben vár
A büfé, ahol reggeliztem
Régen bedeszkázva áll

  Én hazafelé ballagnék
  Jaj, ne várj többet, kicsi szívem!
  Hazafelé ballagnék

  Jaj, ne várj többet, kicsi szívem!
  Én hazafelé ballagnék
  Hazafelé ballagnék

Pedig mindenki lehet szomszéd
És lehet jóbarát
Mindenki felkarolhat valaki mást

Apám azt mondta, nézz körül, kisfiam!
Örüljünk, hogy itt lakunk!
Karjába zár ez a város
És hagyja, hogy legyünk, akik vagyunk

A városházán a zászló
Üzeni, hogy kik vagyunk
Mit teszünk és mit nem, mihez tartjuk magunk

  Én hazafelé ballagnék
  Jaj, ne várj többet, kicsi szívem!
  Hazafelé ballagnék

  Jaj, ne várj többet, kicsi szívem!
  Hazafelé ballagnék
  Én hazafelé ballagnék
  Én hazafelé ballagnék

  Jaj, je várj többet, kicsi szívem!
  Hazafelé ballagnék

  Jaj, je várj többet, kicsi szívem!
  Hazafelé ballagnék
  Én hazafelé ballagnék
  Én hazafelé ballagnék

Eredeti szöveg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr8717776070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása