I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Nóta Ettának

2014.02.21. 12:52 Holnap Kapitány

Rosanne Cash-John Leventhal: Etta's Tune. Rosanne, a late, great Johnny Cash leánya, férjével közösen valós életrajzi alapokon nyugvó dalt írt, melyben Cash basszusgitárosa, Marshall Grant szólítja meg feleségét, Ettát. A folyton turnézó Marshall és az otthonteremtő Etta 65 évig éltek házasságban. A dal azután született, hogy Marshall 2011 augusztusában, 83 évesen elhunyt.

Az Etta's Tune egyszerre konkrét és szimbolikus nóta, amin mint ablakon keresztül pillanthatunk be az amerikai Dél muzsikusainak világába.

 

Nóta Ettának

Szívem, mi ez a hőség? Mondd, mi ez a láz?
A lovak patája port kavar, és Wilton kint tanyáz
Főzz egy jó kávét nekem! Erőset, feketét
Indulnék a kisbusszal, már tintaszín az ég

Szívem, mi ez a hőség? Mondd, meddig tarthat még?
Most már minden úgy marad, ahogy egyszer megtörtént
Nem kell a régi fénykép, a megdermedt mosoly
Ha miénk marad Memphis, és szívünkben dobol

  Miénk marad Memphis
  Ha végül menni kell
  Hidd el, jó lesz úgy is
  Ha új hang énekel
  Miénk marad Memphis
  Ülj le énmellém

Te föl-le jártál éjjel a konyha kövezetén
És kínlódtál a srácokkal, míg távol voltam én
Míg egymás után döntöttem a bogyókra whiskey-ket
És százezerszám gyűjtöttem a fáradt mérföldeket

Szívem, mi ez a hőség? Nézd csak, bealkonyul
Még pengetem a húrokat, csak lennék rajta túl!
Téged dicsér minden, mert tényleg szép a ház
A basszgitár a vitrinben, a sok színes plakát

  Miénk marad Memphis
  Ha végül menni kell
  Hidd el, jó lesz úgy is
  Ha új hang énekel
  Miénk marad Memphis
  Ülj le énmellém

Szívem, mi ez a hőség?

Eredeti szöveg, ahogy valaki hallotta.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr865825458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása