I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Gyermek vagyok

2013.06.08. 10:09 Holnap Kapitány

Ez pedig a Buffalo Springfield egyik utolsó kiadott nótája. A személyes sokféleség és kreativitás villámgyorsan szétfeszítette a zenekari kereteket, ez a dal például már teljesen olyan, mint amilyeneket később szólóban ismerhettünk meg Neil Youngtól. Young: I Am A Child.

Gyermek vagyok

Gyermek vagyok, múló virág
Titkos a kert, ahonnan mosolygok rád

Apró kezem, borzas fejem
Még jól elfér tenyeredben

  Adtak neked, hát most adj énnekem
  Mutasd meg, mi rossz, és mi jó
  Kék fenn az ég, és kék lenn a tó
  Milyen színű a perzselt föld?
  Milyen színű?

Nagy vagy te már, törődsz velem
Felemelsz, lefektetsz engem, ha kell

Az igazság mezítelen
És jól elfér tenyeredben

  Adtak neked, hát most adj énnekem
  Mutasd meg, mi rossz, és mi jó
  Kék fenn az ég, és kék lenn a tó
  Milyen színű a perzselt föld?
  Milyen színű?

Gyermek vagyok, múló virág
Titkos a kert, ahonnan mosolygok rád...

Eredeti szöveg.

A zenekar 42 év után, 2010-ben újra adott pár koncertet. A dal ennyi idő elmúltával is nagyon jól szól.

A dalt Sülyi Péter is lefordította a Neil Young Sétány számára.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr955350790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása