I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Minden út

2013.02.16. 12:32 Holnap Kapitány

Ez a nóta akár "A legjobb dal, amit senki sem ismer" kitüntetésre is eséllyel pályázhatna. Legalábbis kis hazánkban. George Harrison: Any Road.

A dalt Harrison 1988-ban írta, 1997-ben bemutatta egy tévéműsorban (ami egyben utolsó nyilvános televíziós szereplése is volt, egy teljesen spontán alkalom), de stúdióváltozata csak halála után egy évvel, 2002-ben jelent meg, a Brainwashed albumon.

Minden út

Én szálltam röpcsin és kishajón
Kocsin, bringán és sínbuszon
Jártam itt, és jártam ott
Míg végül a kuplung elkopott

  Istenem! Húzós az ár
  Míg a kerék fordul, meg nem áll
  És tiszta lutri, hogy hová jutsz
  De ha nem tudod, merre mennél
  Elvisz minden út

Én tapostam sarat és hómezőt
Az időt, a teret, múltat, jövőt
És alászálltam a mélybe is
Barlang szájába vitt a víz

  Istenem! Küzdenünk kell
  A sötétséggel a fejünkben
  Döngethetsz nyitott kaput
  De ha nem tudod, merre mennél
  Elvisz minden út

Egyre megy, honnan jöttél
Egyre megy, mi a neved
Egyre megy, meddig tart még
Amíg itt lehetsz

Én menekültem már magam elől
Kapartam, rúgtam, míg volt erőm
Túl az Óperencián
Ítéletidőből
Nincs hiány

  Ez benne van mind a pakliban
  Hát te se hagyd könnyen annyiban!
  Lehet, hogy valami eszedbe jut
  De ha nem tudod, merre mennél
  Elvisz minden út

  Istenem! Húzós az ár
  Míg a kerék fordul, meg nem áll
  És tiszta lutri, hogy hová jutsz
  De ha nem tudod, merre mennél
  Elvisz minden út

És látod, ma is úton vagyok
Várnak a régi-új kanyarok
Úgy hiszem, ez a végtelen
Sosem járhatsz a széleken

  Nincs célszalag, mint a vurstliban
  Itt visszatér, kinek dolga van
  Az Úr már régen szemet hunyt
  És ha nem tudod, merre mennél
  Elvisz minden út

  És ha nem tudod, merre mennél
  Elvisz minden út

  Ha nem tudod, merre mennél
  Elvisz minden út.

Eredeti szöveg.

Home made nekifutás. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr445083323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása