I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Ózdon

2012.02.17. 11:59 Holnap Kapitány

Sok már ezekből a sejtelmes balladákból, amiket senki nem is ért igazán! ;) Végre itt egy jó kis zúzós nóta, ezzel kapcsolatban nem sok kérdés fog fölmerülni. John Mellencamp: Small Town.

Egy amerikai kisváros (vagy magyarul inkább falunak nevezhetnénk, amit a "small town" kifejezés takar) persze nem pontosan ugyanazokat a képzeteket ébreszti, mint Ózd neve Magyarországon. De a valósághoz a számhoz tartozó hivatalos klip rózsaszínes világa sem áll közel. Sokkal árulkodóbb az élő előadás az 1987-es Farm Aid koncertről, amit az egyre nehezebben boldoguló amerikai családi gazdaságok megsegítésére szerveztek, és szerveznek azóta is, minden évben.  
 

 

Ózdon

Én itt születtem meg Ózdon
És ma is itt élek Ózdon
Itt fogok meghalni Ózdon
Most elmondom neked, hogy m’ért

Haverok itt vannak Ózdon
Szüleim itt laknak Ózdon
Munkám is itt lenne Ózdon
Csak csurrana valami bér

A sulit kijártam Ózdon
Hittanra nem jártam Ózdon
Felhőket bámultam Ózdon
Bár tudom, ez nem sokat ér

De mindenem megvolt Ózdon
Kapura lőhettem Ózdon 
Megismertem egy budai csajt, most itt vagyunk Ózdon
És megszerette, hogy itt él

Mert nekem számít még, hogy hová tartozom 
És, hogy itt mindenki ismer és szeret 
Igen, Ózdon az utcákon nyugodtan járok 
Mert tényleg saját magam lehetek

Ismerem Miskolcot, Pestet
Igaz, a Margitszigeten bringó-hintóval nem jártam még
De van egy jó ágyam itt Ózdon
És ez nekem éppen elég

Én itt születtem meg Ózdon
És ma is lélegzem Ózdon
Élek, míg élhetek Ózdon 
És lesz, aki végigkísér
 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr44123355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása