I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Ránk mi vár

2016.11.11. 15:01 Holnap Kapitány

Hogy lehet most megint megszólalni?

Ez az egész blog ebből az egy dalból született, amit több mint hét évvel ezelőtt fordítottam le. Beküldtem valami aktuális fordító versenyre, de még a zsűrihez sem jutott el. Na várjatok, majd megmutatom nektek, gondoltam. Leonard Cohen: The Future.



Ránk mi vár

Nyújtsd még megtört éjszakám
Nyisd fel titkos tükörszobám
Magányos itt
Ha nincs, akit gyötörjek
Nyújtsd az abszolút kegyet
Hatalmat lelkeink felett
És dőlj le mellém, bébi
Amíg kérlek!

Jöjjön koksz és análszex
Egy utolsó fát még keress
Azt lökd az űrbe fel
És élj a mának!
Jöjjön Berlin és a fal
Jöjjön Sztálin és Szent Pál
Láttam, ránk mi vár, haver:
Kinyírnak

  Szétcsúszik már a kép, százfelé csúszik szét
  Nem lesz határ
  Nem lesz határ, nem lesz mérték és arány
  Kint süvölt, kint süvölt már a szél,
  Szobádban is elér
  Lelkedben hordja szét
  Mi egykor rendben állt

  Megbánod-e a bűnt, a bűnt
  Nekem még fel se tűnt
  Megbánod-e a bűnt, a bűnt
  Nekem még fel se tűnt
  Megbánod-e a bűnt, a bűnt
  Nekem még fel se tűnt

Az én nevem nem hozza szél
Nem ismersz, és nem ismertél
A kis zsidó voltam
A Bibliából
Országok nőttek, s buktak el
Figyeltem jól. Kit érdekel?
Annyit tudok: ha szeretsz, túlélsz bárhol

Szolgád vagyok, ha szólhatok
Kimondom, mit rám bíztatok
Itt nincs tovább, itt vége már
A kínnak
Megáll a mennyben a kerék
Lovaglópálca csattan épp
Érzed, ránk mi vár, szívem:
Kinyírnak

  Szétcsúszik már a kép…

  Megbánod-e a bűnt, a bűnt
  Nekem még fel se tűnt

Nem tart soká, és feltörik az ősi kódokat
Megpattan minden ér, tiéd a vérpatak
Fantomok gyűlnek
Gyúlnak az útszéli tüzek
Sápadt arc táncol
Nézd: egy asszony
Sarkánál fogva csüng
Szemünkre hullik hálóköntösünk
És kibújik sorra a sok
Fűzfapoéta
A sok ócska Charlie Manson
Sápadt arc táncol

Jöjjön Berlin és a fal
Jöjjön Sztálin és Szent Pál
Jöjjön Krisztus
Vagy jöjjön Hirosima
Öljünk meg még egy magzatot
Nyűg lenne úgyis, jól tudod
Láttam, ránk mi vár, babám:
Kinyírnak

  Szétcsúszik már a kép…

  Megbánod-e a bűnt, a bűnt…


Eredeti szöveg
.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr8711950481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Holnap Kapitány · http://iloveyouso.blog.hu 2016.11.26. 22:07:58

Megtaláltam a dal utolsó élő előadását, Cohen legutolsó koncertjéről, amit Új Zélandon adott, három éve. Hihetetlen jól énekelt már nagyon öregen és betegen is.
www.youtube.com/watch?v=GCRf2rfq19I
süti beállítások módosítása