I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Vízfestékkel játszadoztam

2016.07.13. 21:35 Holnap Kapitány

Az utóbbi évben Gordon Lightfoot-függő lettem, ezért szerintem jót fog tenni egy kis önmegtartóztatás a kanadai mestert illetően, legalábbis itt a blogon. Egy olyan dallal búcsúznék tőle egy időre, ami valódi, késői ars poetica, egyben az egész műfaj és korszak értelmezése. Nem beszélve arról, hogy különösen érdekesen szól az előző nótával párba állítva. Lightfoot: A Painter Passing Through.

Van egy nagyon jó koncertfelvétel 2000-ből, úgyhogy azzal kezdhetjük.


Vízfestékkel játszadoztam

Volt egy régi kor, benne voltam én
Volt egy régi kor, ébredő remény
Volt egy régi kor, engem megfogott
Volt egy régi kor, mély nyomot hagyott

  Volt egy régi kor
  Úgy ült vállamon, mint könnyű aranypor
  Enyém volt nagyon

  Tőlem ne kérdezd a választ
  Én azt el nem mondhatom
  Én csak vízfestékkel játszadoztam színes vásznakon

Lett sok tegnapom, jól jártam velük
Sok-sok tegnapom végül egybegyűlt
Fénylő tegnapok, álmomban lakók
Izzó tegnapok, meg nem foghatók

  Volt egy régi kor
  Úgy ült vállamon, mint könnyű aranypor
  Enyém volt nagyon

  Sorsfordító titkot
  Tőlem sosem hallanál
  Én csak vízfestékkel játszadoztam barlangok falán

Igényes voltam, igény is volt rám
Itt jön Mr. Cool a hírnév színpadán
Bámult rám a nép, játszottam velük
Pénzem volt elég, és siker mindenütt

  Volt egy régi kor
  Csillant vállamon, mint szálló aranypor
  Enyém volt nagyon

  Tőlem ne kérdezd a választ
  Én azt el nem mondhatom
  Én csak vízfestékkel játszadoztam színes vásznakon

Megvénültem én, hadd pihenjek már
Mi még most enyém, egy nap visszajár
Körbejárhatnám az emlékek hegyét
Mégsem láthatnám minden részletét

  Volt egy régi kor
  Úgy ült vállamon, mint könnyű aranypor
  Enyém volt nagyon

  Sorsfordító titkot
  Tőlem sosem hallanál
  Én csak vízfestékkel játszadoztam barlangok falán

  Tőlem ne kérdezd a választ
  Mert azt magam sem tudom
  Én csak vízfestékkel játszadoztam színes vásznakon

Eredeti szöveg.

Stúdiófelvétel, 1998.

Live in 2012.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr18886226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása