I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Óvd őt

2015.06.12. 21:28 Holnap Kapitány

Annyi áltudományos esszé után megkönnyebbültem jelenthetem, hogy erről a dalról és erről a zenekarról semmit sem tudok, azon kívül, hogy a kisleányom hallgatja. Gates-Johnny Christ-Vengeance-Shadows (úgy is, mint Avenge Sevenfold): Dear God.

Óvd őt

Magányos út, tovatűnt már pár határ
Elmaradtak a szerelmek, ma minden rajtam áll
Fülemben zúg, amit elmondtál nekem
Visszatérnék, úgy érzem
Ha lenne még helyem, oh yeah

  Óvd őt, és úgy vigyázz rá, Istenem
  Ahogy nékem sosem ment
  Mert jobbat érdemel
  Kell, kell, aki majd melletted ébred fel
  És nem hagy ott az ágyon
  Mint azt én tettem
  Megbántam, de későn
  Ma rád emlékezem... ez van
  Emlékezem

Nem visz el sehová a szürke út
A város néma és süket
Most zárva minden bolt
Fejemben zúg az a színes régi nap
Az emlékek, a fényképek mégsem vígasztalnak, oh yeah

  Óvd őt, és úgy vigyázz rá, Istenem..

  Jön, jön egy lány valahol
  Egy perc, és nincs sehol
  Jöttél te is egy szép napon
  Én meg, önző barom
  A közönségnek ordítom
  Hogy hiányzol nagyon

Magányos út, tovatűnt már pár határ
Elmaradtak a szerelmek, a remény rajtam áll

  Óvd őt, és úgy vigyázz rá, Istenem...

Eredeti szöveg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr797537980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása