I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

A kultúrban fellépett Korda György

2015.01.01. 19:31 Holnap Kapitány


Boldog Új Évet Kívánok!

Bobby Braddock-Charlie Williams: The Night Hank Williams Came To Town


A kultúrban fellépett Korda György

Kádár János volt a bölcs vezér
Mindenkinek jutott lágy kenyér
Benkő Panni nékem tündökölt
És a kultúrban fellépett Korda György

A tévében hétfőn nem volt adás
És nálunk aztán nem járt senki más
A főtéren még állt az odvas tölgy
Mikor a kultúrban fellépett Korda György

  Frissen vasalt ingben vittem apám Trabantját
  Átugrottam Panniért, ő kisminkelve várt
  A sáros úton százezer göröngy
  De a kultúrban fellépett Korda György

A tömgeből lestük a színpadot
És megszólalt egy hang: nézzétek, ott!
Felsikoltott mellett egy hölgy
A kultúrban fellépett Korda György

És végigénekelt egy éjszakát
És véle fújtuk a Lady Carnevalt
A Fehér galambot, Virágesőt
A kultúrban fellépett Korda György

  És készült egy fénykép is Korda Györgyről Pannival
  Korda kacsintott, ez benne volt a pakliban
  Én meg addig bevertem egy sört
  Ha már egyszer eljött Korda György

  És Korda furcsán somolygott, míg mindent aláírt
  De Benkő Panniról végül csak másnap kaptam hírt
  Hát nagyot fordult alattam a föld
  Mikor a kultúrban fellépett Korda György

Mikor a kultúrban fellépett Hank Williams.

Én is ott voltam! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr987029293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása