I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Őrült

2014.09.11. 10:35 Holnap Kapitány

Na, végre itt van az első, tényleg kiemelkedő dal a Boyhood filmzenéből. Burton-Callaway-Reverbi-Reverbi: Crazy.

A Gnars Barkley formáció, aminek nevét az amerikai kosárlabda-fenomén és fenegyerek Charles Barkley nevéből facsarta ki Danger Mouse és CeeLo Green, régi spagetti-westernek zenéjéből építkezve hozott létre egy modern klasszikust, ami mindenféle elismerést besöpört, például a Rolling Stone nemes egyszerűséggel a 2000-2010-es évtized legjobb dalának kiáltotta ki

 

Őrült

Csupa csoda volt
Csupa csoda, csupa csoda volt az a vasárnap
Ahol cserbenhagyott a józan ész
Fogalmam se volt előtte, hogy útra kész

Egyes egyedül, egyedül nekiláttam én
A szemeimet tágra nyitottam
Arra gondoltam

  Ugye, ez őrült-
  Ugye, ez őrült-
  Ugye, ez őrült-
  Őrültség?

És értem én, hogy tök frankón érzed magad
Nagymenő vagy, míg el nem ragad

Há' fogd fel, asziszed
Asziszed, asziszed, az eszed jól szól
Hahaha, irgalom!
Asziszed, tán nem hallom?

  Hogy ugat az őrült
  Ugat az őrült-
  Ugat az őrült
  Őrültség?

A klassz mesékben élt
A legkisebb legény
Megirigyeltem
Úgyhogy nekieredtem

És ma is az a gyerek
Ma is az a gyerek
Tart velem
A dolgom szépen elvégzem
Gyártom a végzetem

  Ennyi az őrült-
  Ennyi az őrült-
  Ennyi az őrült-
  Őrültség

Eredeti szöveg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr206688105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása