I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Anyaföld

2013.05.18. 23:37 Holnap Kapitány

A család a szomszédban ByeAlexnek drukkol (nekünk nincs tévénk); egy darabig én is bírtam, aztán hazajöttem valami inspirációért. Fikret Kızılok: Anadoluyum.

Szó, mi szó, tragikus nóta ez, véres történelemlecke és pszichoanalízis az acélhúrokon. Már a címe is kegyetlen szójáték, ami egyszerre jelenti azt, hogy "Anatóliában vagyok" és azt, hogy "tele vagyok anyával".

 

Anyaföld

Bölcsőt ácsolt egykor Noé
Ma függőágy és hinta ring
Ami elmúlt, mitől fáj?
Mi az anyaföld
Tudod-e már?

  Ami elmúlt, mitől fáj?
  Mi az anyaföld
  Tudod-e már?

Piroslábú darumadár
Falunkban rád halál vár
Elvész, ki erre jár
Ez az anyaföld
Tudod-e már?

  Elvész, ki erre jár
  Ez az anyaföld
  Tudod-e már?

Csecsemő volt az én anyám
Vélem hevert kint a sziklán
Úgy hullt a könnye rám
Ez az anyaföld
Tudod-e már?

  Úgy hullt a könnye rám
  Ez az anyaföld
  Tudod-e már?

Lázító napsugár, ha költ
Köröttem forrong már a völgy
Veszett érzést szívembe tölt
Ez az anyaföld
Mi hazavár

  Veszett érzést szívembe tölt
  Ez az anyaföld
  Mi hazavár

Eredeti szöveg.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr565306525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Holnap Kapitány · http://iloveyouso.blog.hu 2013.05.21. 10:39:05

Ja igen, ez egy török dal, ha esetleg nem egyértelmű. Kızılok pedig folk-rock pionyír volt a hatvanas-hetvenes években.
süti beállítások módosítása