I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Ezermester

2013.03.10. 22:18 Holnap Kapitány

Ez talán a legférfiasabb dal, amit ismerek. Bruce Springsteen: Jack of All Trades, a Wrecking Ball albumról, tavalyról.

A nótát Springsteen 2009-ben írta, és koncerten már a kiadása előtt is játszotta, hozzáfűzve, hogy a dal a pénzügyi válság terméke.

Ezermester

Felásom én a kertet neked
Megfoltozom a rozsdás ereszt
Lesz még melóm, míg van két kezem
Én érted vagyok, szívem, ezermester

Szöget verek és falat rakok
Amint vetek, úgy aratok
Megjavítom a kocsit, ha kell
Én érted vagyok ezermester

Ha hűvös a szél, mert elmúlt a nyár
Ha az ég elborult, és esőre áll
Kabátomban bújtatlak el
Én érted vagyok ezermester

Lopják a zsírt, marad a száraz kenyér
Így van ez már. Ne kérdezd, miért
Ne kérdezd, miért. Nekünk kussolni kell
De vigyáz reád egy ezermester

Mi lesz itt holnap? Arany vagy sár
Nagy áradás vagy kínzó aszály
Kibírtuk már, nézz újra fel
Én érted vagyok ezermester

A régi bakancs még taposható
És mindig akad, mi markolható
Ha volna egy puskám... na, ezt felejtsük el!
Én érted vagyok ezermester
Csak érted vagyok ezermester

Eredeti szöveg.

Élő előadás tavalyról.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr785126800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása