I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Száz darab

2013.03.07. 19:02 Holnap Kapitány

Ugyanaz, még egyszer.

Ez a változat hívebb az eredeti szöveghez, és a dal vigasztalanságát domborítja ki.

Ha már itt tartunk: ennek a nótának is megjelentek a munkaverziói az Antológián. Az első nekifutás, ki tudja, miért, 6/8-os ütemben történt. Lett is belőle "big surprise", ami 1:00-nál hallható. A stúdióban uralkodó hangulat azért némileg árnyalja a dal tragikumát. :)

Száz darab

Van úgy
Hogy a szívem visszahúz
Bár száz darabra tört

Tudod
Tőled nem szabadulhatok
Bár száz darabra törsz

  Mire való
  Ez a hülye érzés?
  Ez a hülye érzés
  Oh oh oh oh
  Oh oh oh oh

Várj
Tudod, nekem kicsit fáj
Ha száz darabra törsz

Én
Talán elkerülhetném
De mindig meggyötörsz

  Haj, tegnap arról álmodtam
  Hogy jól otthagytalak
  És végre felfogtad
  Miről szól a dal
  Oh oh oh oh
  Oh oh oh oh

Várj
Tudod, nekem kicsit fáj
Ha száz darabra törsz

Én
Talán elkerülhetném
De mindig meggyötörsz

  Csak az a jó
  Ha kifogy a kérdés
  Ha kifogy a kérdés
  Oh oh oh oh
  Oh oh oh oh

Nézd
A szívem visszahúz
Bár száz darabra tört

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr775121872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingeborg · http://ingeborg.blog.hu 2013.03.08. 01:36:11

Koszi, Kapitany :-)! Ezen a szovegen mar jolesobbeket lehet busongani, mint az elozon :-).
süti beállítások módosítása