I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Szélbe szórt idő

2013.02.23. 19:00 Holnap Kapitány

Crosbytól, Stillstől és Nashtől nehéz szabadulni (nekem mindenképpen), hát itt van még egy dal. Graham Nash: Wasted On The Way.

A dal picit talán negédesnek hat, de az igazság az, hogy a szöveg, melyben szinte mindenki magára ismerhet, merőben önéletrajzi ihletésű. A csodatrión belüli konfliktusok miatt számtalan szép terv ment füstbe az évek-évtizedek során. A nóta 1982-es kiadásakor a tagok éppen egy viszonylag harmonikus pillanatban tekintettek vissza a szélbe szórt időre.

A fordításban eljátszottam kicsit a dal személyes stílusával, így végül az lett az érzésem, hogy sikerült megírnom egy sosem volt Tolcsvay László-Bródy János számot. :)

Szélbe szórt idő

Három arc volt
Ami körbe-körbe táncolt
Nekem velük volt enyém
Az életem

Annyi év elmúlt
Meglett mindenem, mi számít
Mégis újra arra vágyom
Együtt kezdjük el

  Bárcsak megtalálnám
  Az elpazarolt időt
  Az időt, amit a szélbe szórtam én

  Újra vízre szállnék
  Hív a nagy folyó
  Futnak már a hullámok felém

Te is ott voltál
Neked sem tetszett a rendszer
Te is remélted, hogy egyszer
Ledől minden fal

Annyi év elmúlt
Ha még érdekel, ha számít
Annyit mondok, bennem bízhatsz
Lesz egy újabb dal

  Bárcsak megtalálnám
  Az elpazarolt időt
  Az időt, amit a szélbe szórtam én

  Újra vízre szállnék
  Hív a nagy folyó
  Futnak már a hullámok felém

  Bárcsak megtalálnám
  A szívvel mért időt
  És a szívet, mivel az időt mértem én

  Újra vízre szállnék
  Hív a nagy folyó
  Futnak már a hullámok felém

  Futnak már a hullámok felém

Eredeti szöveg.

Élő előadás a nyócvanas évtizedből és a kétezres évekből. Érdekes tünemény ez a youtube-időgép.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr295100629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása