I Love You So

Popdalszövegek magyarra fordítva. Vagy átköltve.

Friss topikok

  • Holnap Kapitány: @mafi mushkila: most, iksz év után újra meghallgatva Dylant, nagyon érdekesnek találom az előadását. (2023.05.07. 11:00) Hajnali eső
  • Holnap Kapitány: @Webex fan: köszi, javítottam. (2023.03.07. 08:48) Kerüld az árnyat
  • Holnap Kapitány: @Terézágyú: tartok tőle, hogy valamilyen furcsa ál-akadémizmus jegyében elrugaszkodsz a gyakorlat... (2022.10.08. 10:59) Canterbury mesék - általános előbeszéd (részlet)
  • mafi mushkila: Kollab! :) (2022.07.09. 10:29) Érted dobog
  • mafi mushkila: Erre én is kíváncsi vagyok, amikor majd meglesz az időgépem, elmegyek megkérdezni :) Akkor csak a... (2021.08.27. 13:03) Mentőkocsi blues

Címkék

Téged űz

2012.09.12. 11:40 Holnap Kapitány

Ez a nóta a Crazy Heart című, 2009-es mozi főcímdala. A film Amerikában nagyon sikeres volt, és férfi főszereplőjének, Jeff Bridgesnek Oscar-díjat is hozott.

Magyarországon csak DVD-n mutatták be, Őrült szív címmel. Valószínű, hogy a lecsúszott country-zenész élete köré épülő tematika nem igazán követhető a másfajta kultúrán szocializálódott magyar nagyközönség számára.

Stephen Bruton-T-Bone Burnett-John Goodwin-Bob Neuwirth: Hold On You.


Téged űz

Párban éltem, vagy egymagam
A föld csak forgott alattam
Pár szép szó minden lányt befűz
De minden érzés csak téged űz
  Pár szép szó minden lányt befűz
  De minden érzés csak téged űz

Áldás, átok hullott rám
Hazugságokra állt a szám
És elhamvadt az a régi tűz
De az érzés egyre téged űz
  És elhamvadt az a régi tűz
  De az érzés egyre téged űz

  Bejárhattam hét határt
  A kapud közben tárva állt
  A könnyed végül kicsordult
  Mert engem fogva tart az út

Lent is, fent is voltam már
És nem ismertem végül rám
Te sem vagy orléans-i szűz
De az érzés egyre téged űz
  Te sem vagy orléans-i szűz
  De az érzés egyre téged űz

  Ez az érzés egyre téged űz 

Angol szöveg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iloveyouso.blog.hu/api/trackback/id/tr634772267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása